zondag 31 december 2017

Winter.

Hallo allemaal,

Vandaag mijn 3e kaart, die ik gemaakt heb voor Joy! News. Ook voor deze kaart, heb ik het mooie papier van het Paper Bloc Shabby Christmas gebruikt. Op kraft Papier de stempel van het edelhert van de set Clear Stamps Pool Winter gestempeld, daarna uitgestanst met het stencil set Cirkel Basis Groot. Het mooie sterrencirkel stencil erop vastgemaakt en ook aan de bovenkant een bijpassende sterrenrand bevestigd.


De tekst Winter komt ook van de Clear Stamps Pool Winter. Onder de verticale strook heb ik mijn favoriete Mini Bloemenkant Rand verwerkt. In de twee hoeken Artificial Flowers geplakt en daaronder het mooie stencil fijne takjes verwerkt.


Verder de kaart afgewerkt met Add-ies X-Mas Koekjes en Zilveren Decorative Pearls.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0397 Cutting & Emb. st. Rand Sterren.
Joy!crafts 6002/0566 Cutting, Emb. & Deb. st. Takje.
Joy!crafts 6002/0645 Cutting & Emb. st. Mini Bloemenkant Rand.
Joy!crafts 6002/2042 Cutting & Emb. st. Sterrenrand.
Joy!crafts 6002/6104 Snij stencil set Cirkel Basis Groot (10 st.).
Joy!crafts 6011/0319 Paper Bloc Shabby Christmas.
Joy!crafts 6020/0022 Decoratie Pearls Zilver.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6370/0076 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0078 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6380/1004 Add-ies X-Mas Koekjes.
Joy!crafts 6410/0462 Clear Stamps Pool Winter.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0221 Metallic Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe en dat het een gezond, gelukkig en creatief 2018 mag worden. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Zoals altijd, zijn jouw kaarten prachtig afgewerkt Astrid en heel mooi om naar te kijken. Deze is ook weer prachtig geworden! Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling met je gezin en weer een heel mooi Nieuwjaar boordevol plezier en creativiteit!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele mooie kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Jij ook een goede jaarwisseling.
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid,
    Mooi al die laagjes papier en je hebt ook mooie stansen gebruikt.
    Ook voor jou veel voorspoed, gezondheid, liefde en geluk in 2018,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid. Ik vind je kaart prachtig (maar dat wist je al hahahaha) Een hele gezellige jaarwisseling toegewenst en een gelukkig en creatief 2018.
    Groetjes Henriƫtte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart Astrid
    Best Wishes For 2018
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart,Astrid.Leuke stempel.Eeen gelukkig en creatief nieuwjaar.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi rustig het rendier in het bruin op het kraft!!
    De allerbeste wensen voor 2018,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen